ComAround fortsetter å vokse

ComAround er i dag markedsledende innen Zero Level-support og er etablert i Sverige og Norge. Som et ledd i vår fortsatte vekst har vi nå rekruttert to nye talenter til vårt stockholmskontor.

– Vi ser en økt etterspørsel etter nettbasert selvbetjening og et sterkt behov for å automatisere førstelinjesupporten. Derfor forsterker vi nå vår svenske salgsavdeling med to nye kolleger, sier Fredrik Nicklasson, salgssjef i ComAround.

Sharmarke Ali er nyansatt Key Account Manager. Han har en bakgrunn fra IT og Finans med salgsroller hos blant annet Projectplace.

Ulrika Hjelm er nyansatt Key Account Manager. Hun kommer rett fra bilindustrien og ulike salgsroller på selskapssiden.

• Data, telekom, IT

• våre kunder

Om ComAround

ComAround er en internasjonal gasellebedrift som har spesialisert seg på Zero Level-support. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte nettbaserte selvbetjeningstjenester som gjør at alle som jobber med en digital enhet, raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Døgnet rundt, året rundt, løser ComAround Zero™ problemer og svarer på spørsmål hos våre kunder i over 100 land.