Frukostseminarium med Imagine that den 4:e december

Att orka driva på och bibehålla energin i motgång och medgång är lättare sagt än gjort. Däremot finns det metoder och praktiska tillvägagångssätt som kan optimera dina möjligheter att må bra. Den 4 december är du varmt välkommen till Gamla stan. Då kommer Mikael Wallsbeck idrottspsykologisk rådgivare och Mathias Bosson f.d landslagsspelare i ishockey och numer framgångsrik företagare göra sitt bästa för att motivera och inspirera dig!

Vad kan du räkna med att få ut av seminariet? Praktiska tips och verktyg om hur du kan:
- hantera med och motgång
- bibehålla energin och tempot i kroppen
- arbeta med målsättning för att stärka dig själv
- minska risken att du bygger upp hinder för dig själv.

Mikael och Mathias kommer också beskriva varför ordspråket ”move your ass and your mind will follow” fungerar så bra!

Praktisk information
Kostnaden är 150kr ink moms. Adressen är Stora Nygatan 33 i Gamla stan. Anmälan görs via email till mikael@imaginethat.se

Frukostseminariet äger rum 07.30-09.30 på onsdagen den 4:e december.

Kort om oss: Mikael Wallsbeck har en European Masters i Sport and Exercise Psychology. Idag arbetar han praktiskt med idrottare, chefer och medarbetare som psykologisk rådgivare. Föreläser nationellt och internationellt och är ordförande i svensk idrottspsykologisk förening (SIPF). Han har också författat boken ”Träna tanken-en bok om mentala föreställningar inom idrotten”.

Mathias Bosson är en före detta elithockeyspelare med 16 år som proffs bakom sig, där han bland annat var med om att vinna SM och Europacup-guld samt fick vara med och prova på spel i det svenska landslaget. Idag efter att ha gått Management Diploma for Athletes på IFL-Handels i Stockholm så är han nu partner i ett nystartat bolag som heter TreMa&Partners.

Prenumerera på Imagine thats nyhetsbrev.

Beställ vår bok Träna tanken och lär dig mer om mentala föreställningar.

Har du frågor så kontakta oss på Imagine that.

Ha en fantastisk dag!