En del företag och organisationer överlever alltid!

En del företag och organisationer överlever alltid. Hur är det möjligt? Vi vet att dessa företag har förmodligen arbetat med sina värderingar, tränat sina ledare och arbetar med sin företagskultur.Vår passion är att träna och utveckla organisationer till att bli framgångsrika genom att arbeta med värdegrund och kultur i företagets miljö - på plats. Det blir tidseffektivt och ger resultat på kort tid. Under utvecklingstiden skapar vi kulturambassadörer som bevarar, bevakar och stöttar kulturen. De får en central roll i processen.
Om du vill beställa en workshop från oss före 30/11 -  2011  så erbjuder vi den gratis.  När i tiden du vill ha den bestämmer du. Det blir 2 intressanta timmar för dig och din ledningsgrupp i värdegrund&företagskultur. Vi genomför workshopen på plats i din organisation.

Under 2012 kommer vi äntligen starta våra träningsläger för ledare&grupper. Vi tränar i Stockholms skärgård eller i Portugal. Martinhal som  finns i Portugal är magiskt.
Miljön, klimatet, upplevelsen och servicen har en 5-stjärnig nivå. Vi hoppas på att du är nyfiken och vill veta mer. Kontakta oss via info@leventa.se.