Framtidsdagen 2013 - Årets Kick off för små och medelstora företag

Pressmeddelande   •   Aug 26, 2013 08:30 CEST

Framtidsdagen 2013 är årets kick-off. Dagen ger inspiration och kunskap för att skapa “Framtidens arbetsplatser”.Dessa arbetsplatser drivs av värderingar, engagemang och strategier för att bygga en sund, lönsam och hållbar organisationskultur. Ett spännande innehåll presenteras tillsammans med Leventa  som modererar dagen som genomförs 18 oktober på Quality Hotel Friends i Stockholm.

Framtidsdagen fokuserar på fyra teman: visioner, värderingar, träffa nya affärsvänner och att ha kul tillsammans. Ett specialarrangerat interaktivt seminarium genomförs med en av världens största coacher, Kjell Enhager, paneldebatt med spännande företagsledare och underhållning av några av sveriges bästa artister såsom Shirley Clamp, Chris Lindh och Anna-Lena Björklund och mycket, mycket mer.

Oavsett om du driver ett företag eller är anställd kommer Framtidsdagen ge insikter som berör och verktyg som du kan ta med dig både i arbetet och privat - en dag för hela dig - från ett nuläge till drömläge. Kvällen avslutas med ett riktigt stort party tillsammans med  Rydell & Quick och DJ, Stephen Simmonds.

Framtidsdagen 2013 är en gemensam kickoff för små och medelstora företag där företagen tillsammans delar på en större kostnad för att få möjlighet till ett event i världsklass sk "Shared Benefit".

Leventa utvecklar starkare ledare, medarbetare och organisationer genom att skapa och förstärka er företagskultur och de gemensamma värderingar som håller ihop organisationen inifrån. Vi gör det genom att förbättra intern- och externkommunikationen inom era processer, strategier och samarbeten för just den bransch ni arbetar inom. Ni får konkreta värderingsriktande verktyg för framgång, kreativitet, arbetsglädje, motivation och gemenskap. Läs vidare vad våra referenser säger om Leventa.

Kommentarer (2)

Imponerande program, blir garanterat en mycket givande dag! Investeringen/priset är ju fantastiskt. Lycka till med allt.Själv arrangerar jag Täby Företagarträff samma dag så jag kan tyvärr inte komma.

- Petra Almquist - 2013-08-26 10:31 CEST

Varmt Tack Petra - uppskattar mycket din feedback!

- Kinga Lundblad - 2013-08-26 22:31 CEST