En sammenfatning af EPSI Rating Danmarks branchestudier i 2017

En sammenfatning af EPSI Rating Danmarks branchestudier i 2017

Nu har vi summeret og sammenfattet samtlige branchestudier, som EPSI Rating i Danmark gennemførte i 2017. I dag offentliggør vi dette resume.

Når vi ser tilbage på vores undersøgelser fra 2017, ser vi, at daginstitutioner og forsikrings- og mobilselskaber på privatmarkedet, ligesom sidste år, har de mest tilfredse kunder i Danmark.

Der er dog mange udfordringer; drivkræfter og købsadfærd ændres, kundeoplevelser – både positive og negative – spredes på millisekunder på sociale medier, nye digitale tjenester bringer kunder tættere på deres leverandører, men øger afstanden til personlige relationer. Konklusionen er, at det nu er vigtigere end nogensinde virkelig at forstå, hvad der driver kundetilfredshed.

Mere information omkring studiet, på www.epsi-denmark.org

Kontakt information:

Helene Söderberg, Direktør

e-post: helene.soderberg@epsi-rating.com

Regions

Vores hovedmænd er EPSI Rating Group og Institutet för Kvalitetsutveckling, SIQ. EPSI Rating Group udfører undersøgelser i flere lande, både i Norden og i Europa, og EPSI Rating er en del af det europæiske netværk. Institut for Kvalitetsudvikling er en nonprofit-stiftelse med den opgave at fremme kvalitetsudviklingen i Sverige ved at skabe, samle og sprede viden om kvalitetsudvikling. Hovedmændene i SIQ er den svenske stat, via Tillväxtverket, og medlemsorganisationerne i “Intressentforeningen Kvalitetsudvikling”.

EPSI Rating hjælper virksomheder videre fremad

EPSI Rating Danmark leverer handlingsorienterede indsigter - vi stiller skarpt på kunder, borgere m.fl. - og hjælper virksomheder og samfund med at fokusere på de ting, der er vigtigst i interessenternes øjne.

EPSI Rating
Nybrogade 12