Og jurymedlemmerne til dette års Nordic PR Awards er...

Og jurymedlemmerne til dette års Nordic PR Awards er...

Trommevirvel, tak!

Mynewsdesk er stolte af at præsentere dette års fem jurymedlemmer til Nordic PR Awards. Alle de udvalgte jurymedlemmer er eksperter inden for deres felt. Det betyder, at vi har et powerhouse af en jury spækket med erfaring og ekspertise indenfor PR, kommunikation, dataintelligens og bæredygtighed. Årets jurymedlemmer er:

Ingveig Tveranger

Ingveig Tveranger er en norsk PR- og kommunikationsekspert med en stærk erfaring på tværs af hele branchen. Hun er uddannet journalist og har arbejdet 15 år med tv- og radioudsendelser for NRK, the Norwegian Broadcasting Corporation, inden hun blev en selvstændig kommunikationsrådgiver.

I dag hjælper Ingveig Tveranger brands, der ønsker at vokse gennem effektiv og kreativ kommunikation. Hun er også en respekteret rådgiver inden for krisekommunikation. Det er Ingveig Tverangers brede perspektiv på kommunikation og brands, der gør hende til et værdifuldt medlem af vores Nordic PR Awards jury.

Hanna Brogren
Hanna Brogren er kommunikationsdirektør for Stockholmsregionen. I løbet af Hanna Brogrens 25 år i branchen har hun haft flere respekterede titler, hvoraf den seneste var CEO for det svenske kommunikationsforbund.

Mynewsdesk har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Hanna Brogren før. Hun deltog nemlig som ekspert i vores nordiske PR-brancherapport, State of Nordic PR & Communication, der blev udgivet i januar 2022. Hanna Brogren er kilde til værdifuld indsigt i trends, udfordringer og muligheder indenfor PR- og kommunikationsbranchen, og vi er glade for at have hende som en del af vores jury.

Alexander Falck Winther

Alexander Falck Winther er pressechef hos Nybolig i Danmark og er ansvarlig for virksomhedens eksterne kommunikation samt presse- og medierelationer. Alexander Falck Winther er en sand 'renæssancemand' inden for PR, der har oplevet hele branchen gennem mange år. Han er ikke alene en meget dygtig og erfaren strategisk kommunikationsrådgiver. Alexander er også journalist, hvilket tilføjer et både interessant og vigtigt perspektiv til juryens ekspertiseområder. Vi ser frem til at have Alexander Falck Winther, som en del af årets jury.

David Lilja
David Lilja er PR- og kommunikationsmedarbejder for den koreanske bilproducent Kia i Sverige. Han har en stor erfaring med at skabe og vedligeholde et succesfuldt presserum på Mynewsdesk platformen. David Lilja giver en værdifuld indsigt både hvad angår distributionen og modtagelsen af PR-arbejdet og vigtigst af alt i forhold til, hvordan man taler med medier og journalister.

David Lija arbejder i bilindustrien. Det er en industri, der ofte bliver gransket ud fra et miljøsynspunkt. Derfor giver David Lilja et yderst relevant perspektiv, når det kommer til at diskutere målrettet PR og bæredygtig kommunikation til kåringerne.

Daniel Jonsson
Daniel Jonsson er Mynewsdesks helt egen Chief Analytics and Strategy Officer - eller som vi ynder at kalde ham på kontoret: “The Batman of data intelligence”.

Daniel har ikke kun et strålende sind og en stor strategisk autoritet hos Mynewsdesk. Han tilbyder også en unik indsigt i, hvordan man arbejder bedre ved at gøre brug af intelligent data i nutidens PR- og kommunikationslandskab.

At have Daniel som en del af vores jury er helt afgørende for at give et målbart syn på resultaterne og den opnåede effekt for vores nominerede i kategorien Mastering Measurement.

Glæd dig til den 6. april 2022!
Vi har sammensat en jury af nogle af de skarpeste hjerner i branchen for at de nominerede kan være i de bedste hænder.

Gå ikke glip af årets Nordic PR Awards den 6. april 2022!

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk