Nordic PR Awards - anerkendelse af de virkelige helte indenfor kommunikation

Nordic PR Awards - anerkendelse af de virkelige helte indenfor kommunikation

Godt PR-arbejde handler mere om rejsen end selve destinationen. At skabe opmærksomhed tager tid, kræfter og en masse passion. De sidste 10 år har Mynewsdesk anerkendt det hårde arbejde og de professionelle bag resultaterne til Nordic PR Awards.

I dagens fragmenterede PR-landskab ligger nøglen til at skabe opmærksomhed og rækkevidde i relevans. At være tro mod din virksomheds formål og din målgruppe er det, der holder dig relevant og hjælper dig med at opbygge varige relationer. Og det er netop det, som Mynewsdesk gerne vil hylde til Nordic PR Awards ved at anerkende kombinationen af indsats og effekt og se på den enkelte kundes individuelle udvikling.

De nominerede bliver bedømt både ved brug af kunstig intelligens og data fra Mynewsdesks platform samt en jury af eksperter. Derudover er der tilføjet to nye kategorier til priserne dette år for bedre at afspejle de skiftende krav fra kommunikationsbranchen: Mastering Measurement, som evaluerer de nominerede baseret på dataindsigt og håndgribelige resultater og Purposeful PR, der hylder den ærlig kommunikationsindsats knyttet til sociale spørgsmål og bæredygtighed.

Mynewdesks platform hjælper virksomheder i alle former og størrelser med at markere sig på markedet ved at strømline rutineopgaver og gøre det nemmere at træffe smarte beslutninger gennem datadrevet indsigt. I dag bruger over 4.000 kunder platformen dagligt til at distribuere nyheder, blogindlæg og pressemeddelelser. Og ved at gøre det, viser de, at kvalitativt indhold ikke kun bidrager til at opbygge bevidsthed men også hjælper med at nå forretningsmål i det lange løb.

Nordic PR Awards vil anerkende Mynewsdesks kunder fra både Sverige, Norge og Danmark, som fortjener anerkendelse for deres arbejde. Sidste års vindere inkluderede virksomheder som Destination Lofsdalen, Bergans of Norway, og Tillväxtverket i kategorierne Newsroom of the Year, Digital Storyteller, and Most Successful Story.

Gør dig klar til at hylde PR- og kommunikationsbranchens virkelige helte til The Nordic PR Awards 2021!

Præsentation af året ekspertjuryen:

Hanna Brogren, CCO for Stockholm-regionen. Tidligere administrerende direktør for The Swedish Association of Communication Professionals.

Alexander Falck Winther, pressechef i Nybolig, der er en del af Nykredit. Ved sidste års PR Awards var Nybolig nomineret i kategorien Shooting Star.

Ingveig Tveranger har en baggrund som journalist og som kommunikationsrådgiver, men hun har også drevet sin egen virksomhed og lært andre at skabe effektiv og kreativ kommunikation.

David Lilja, chef for PR og kommunikation hos Kia Motors Sverige, med lang erfaring og bred forståelse for målgruppetilpasning, strategier og kreative budskaber.

Daniel Jonsson er Chief Analytics & Strategy Officer hos Mynewsdesk og vil bidrage med sin ekspertviden, særligt til den nye kategori Mastering Measurement.

Om Mynewsdesk: En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Når du benytter vores brugervenlige platform, gør vi det lettere for dig at publicere, distribuere og måle på dine PR- og kommunikationsindsatser.

Læs mere på www.mynewsdesk.com/dk

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk