PR Award jurymedlem Hanna Brogren om nysgerrighed, lederskab og mod

PR Award jurymedlem Hanna Brogren om nysgerrighed, lederskab og mod

Det er blevet tid til at afsløre endnu et jurymedlem til årets Nordic PR Awards. Denne gang er vi stolte af at præsentere Hanna Brogren! Udover at have en enestående karriere inden for kommunikation med titler som CCO og CEO, var Hanna også en af eksperterne, der deltog i Mynewsdesk-rapporten State of Nordic PR & Communication 2022.

I dag er Hanna Brogren kommunikationsdirektør i Stockholmsregionen. Det betyder, at hun er ansvarlig for den strategiske kommunikation og regional udvikling for de 2,3 millioner mennesker, der bor i regionen.

I hendes 25-årige lange karriere inden for branchen er der flere/tre titler på hendes CV. En af dem er administrerende direktør for det svenske kommunikationsforbund. “Jeg har altid været nysgerrig på digital kommunikation og startede mit første webprojekt i 1996”, fortæller Hanna.

Hanna var også en af deltagerne i PR-brancherapporten, State of Nordic PR & Communication, udgivet af Mynewsdesk i januar 2022. Her gav hun værdifulde indsigter og analyserede fremtidens trends, udfordringer og muligheder inden for PR & kommunikation.

For at lære Hanna bedre at kende, stillede vi hende et par hurtige spørgsmål.

Hvorfor besluttede du dig for at arbejde med PR og kommunikation?

Jeg er virkelig fascineret af, hvad folk kan udrette sammen med et fælles mål og gennem kommunikation.

Hvad anser du for at være PR- og kommunikationsfolks vigtigste kompetencer?

Nysgerrighed og viljen til at tænke fra en stakeholder eller publikums synspunkt.

Hvad er dine top tre færdigheder?

Nysgerrighed, lederskab og mod.

Hannas nøgleresultater fra Nordic State of PR & Communication 2022

Hanna var en af eksperterne i Mynewsdesks seneste rapport State of Nordic PR & Communication. Vi spurgte hende, hvilket af de vigtigste resultater fra rapporten, Redefined Roles, Converging Comms, Content Chaos, Measurement Matters, og Purpose Power, som hun mente ville være sværest at arbejde med:

“Jeg synes, at de alle kan udgøre en udfordring afhængig af konteksten. Redefinerede Roles kan dog være mere af en udfordring sammenlignet med de andre. Den kræver nemlig, at du kan lide og omfavne forandring”.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk