Og de nominerede til dette års Nordic PR Awards er…

Og de nominerede til dette års Nordic PR Awards er…

Nomineringerne er blevet indsendt. Tilmeldingerne er lukket. Juryen har overvejet. Og nu er vi endelig her. Det er tid til annonceringen af dette års nominerede til Nordic PR Awards!

Nordic PR Awards er en årlig konkurrence og vores måde at sætte fokus på alle de fantastiske PR- og kommunikationsindsatser blandt vores kunder gennem det seneste år. Det har, for at sige det mildt, været en hård opgave for vores jury at vælge mellem dette års helte fra alle de fantastiske firmaer, der har været nomineret.

Nå, lad os ikke trække den længere…

Her er de nominerede inden for vores fire kategorier: Newsroom of the year, Digital Storyteller, Purposeful PR og Mastering Measurement.

Newsroom of the year

De nominerede i denne kategori har udvist gode færdigheder i måden, hvorpå de har kunnet optimere udnyttelsen af deres newsroom på. Med stor konsistens har de publiceret velskrevne tekster, skabt indhold i en række af forskellige formater og har udvist god brug af værdiskabende funktioner til deres publikationer.

Norge:

Sverige:

Digital storyteller

Denne kategori sætter fokus på firmaer, der med en kreativ og innovativ tankegang har skabt storytelling-indhold og har forstået, hvordan storytelling kan bruges som en måde at bryde igennem det kaotiske informationslandskab, der møder os i dag på.

Purposeful PR

De nominerede firmaer i denne kategori har udvist et fantastisk stykke arbejde i måden, hvorpå de med stor succes har formidlet deres samfundsengagement og indsatser inden for bæredygtighed gennem deres PR- og kommunikationsinitiativer på.

Mastering Measurement

KPI’er og målt data kan være en stor udfordring. Men de nominerede i denne kategori har udvist fremragende færdigheder ved at forbedre deres SEO-placeringer, øge deres mediedækning samt rækkevidde og på samme tid få deres newsroom-trafik til deres newsrooms i MyNewsDesk og/eller deres egen hjemmeside til at vokse.

Sæt kryds ved datoen 6. april, hvor vi annoncerer vinderne

Dette var de nominerede i vores fire kategorier. MyNewsDesk er så glade for at se, hvor mange af jer, der gennem jeres nomineringer bidrog til at sætte fokus på 2021s PR- og Kommunikationsindsatser. Så nu må vi alle blot vente til den store dag. Sæt kryds ved datoen 6. april, hvor vi vil annoncere vinderne af dette års Nordic PR Awards.

Jourhavende Pressekontakt

Sofia Thorngren

Pressekontakt Head of Marketing Communications

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk