Velkommen til pop-up café og julehandel

Masalamagic blir ofte spurt hvor restauranten ligger eller når den eventuelt åpnes. De siste årene har det ikke vært i planene. Matserien "Nirus Masalamagic" har utvidet seg til 16 produkter og senest i høst kom Niru Kumras andre kokebok "Masalamagic - Magien i det indiske kjøkken" i samarbeid med Cappelen Damm. I førjulstiden testes det nå med pop-up café fra og med førstkommende lørdag.

I år tester vi med en pop-up i våre sjarmerende lokaler i Helgesensgate på Carl Berner. Her kan du kjøpe deg alt fra en kopp chai til et godt og mettende måltid. Menyen består altså av både chai og korma. I tillegg tilbyr vi take away. Dette blir en hyggelig måte å møte kundene våre på, og tilby mer av magien i krydrene! Jeg gleder meg, forteller eier, Niru Kumra.

POPULÆRT MED INDISK I JULEN

Indisk er populært, selv i julen. Under førjulstiden i fjor var mango chutney bestselgeren fra matserien, da det ble levert over 4000 glass av produktet til butikker i hele landet. Smakene begynner å bli godt kjente og fler velger å benytte seg mer av dette, også i travle juletider. Chutney passer som fin erstatning til både syltetøy og marmelade.

Pop-up cafeen er åpen hver lørdag frem til jul fra kl. 10-16. Her vil det også være muligheter for å handle unike julegaver, både fra matserien og autentiske krydder til gode priser. Niru vil også være til stede for signering av bøker noen av lørdagene, som står høyt på ønskelisten hos mange til jul.

• Kultur

• produkter