Jurymedlemmene i årets Nordic PR Awards er…

Jurymedlemmene i årets Nordic PR Awards er…

Trommevirvel, takk!

Mynewsdesk er så glade for å kunne introdusere de fem jurymedlemmene i årets Nordic PR Awards. Hver enkelt av de håndplukkede medlemmene er ekspert innenfor sitt felt, noe som har resultert i en sterk jury fylt med ekspertise innen PR, kommunikasjon, dataintelligens og bærekraft. Vi presenterer følgende jurymedlemmer:

Ingveig Tveranger
Ingveig Tveranger er en norsk PR- og kommunikasjonsekspert med en sterk bakgrunn fra bransjen som helhet. Hun er journalist i faget og har jobbet innen radio og TV for NRK i 15 år, før hun ble en selvstendig kommunikasjonsrådgiver.

Ingveig hjelper varemerker som ønsker vekst gjennom effektiv og kreativ kommunikasjon. Hun er også en respektert rådgiver innen krisekommunikasjon. Ingveigs brede perspektiv på kommunikasjon og varemerker gjør henne til et verdsatt medlem av vår jury i Nordic PR Awards.

Hanna Brogren
Hanna Brogren er kommunikasjonsdirektør for Region Stockholm, et ansvar hun fikk tilliten til etter en lang karriere innen PR og kommunikasjon. I løpet av Hannas 25 år i bransjen, har hun holdt flere gjeve titler, hvorav en av de seneste var CEO for Sveriges Kommunikatörer.

Mynewsdesk har hatt gleden av å jobbe med Hanna tidligere, da hun stilte som en av ekspertene i bransjerapporten «State of Nordic PR & Communication», publisert av Mynewsdesk tidligere i år. Hanna er en fantastisk kilde til verdifull innsikt på trender, utfordringer og muligheter innen PR- og kommunikasjonsbransjen, og vi er veldig glade for å ha henne som en del av juryen.

Alexander Falck Winther
Alexander Falck Winther er pressekontakt på danske Nybolig og er ansvarlig for selskapets eksterne kommunikasjon, samt virksomhetens presse- og medierelasjoner. Alexander er en sann «rennessansemann» innen PR, etter å ha erfart ulike trender etter mange år i bransjen. Ikke nok med at han har gode ferdigheter og erfaring som strategisk kommunikasjonsrådgiver – Alexander er også journalist, som gir et interessant og viktig perspektiv til juryens ekspertområder. Vi er så glade for å ha deg på laget, Alexander.

David Lilja
David Lilja er presse- og kommunikasjonssjef for den koreanske bilprodusenten KIA i Sverige, og sitter på førstehåndsinformasjon rundt hvordan en skal skape og opprettholde et svært vellykket nyhetsrom på Mynewsdesk. David kan gi verdifull innsikt både fra distribusjonssiden og mottakersiden av PR-arbeidet, og viktigst av alt: Hvordan en snakker til media og journalister.

Det at David jobber i bilindustrien, en industri som ofte granskes fra et miljøvennlig syn, gjør rom for et svært relevant perspektiv når det kommer til å diskutere PR og bærekraftig kommunikasjon som en del av prisutdelingen.

Daniel Jonsson
Mynewsdesks egne Chief Analytics and Strategy Officer – eller som vi iblant kaller ham: The Batman of data intelligence.

Daniel er ikke bare et klart hode og godt bevandret strategisk autoritet på Mynewsdesk – han kan også gi en unik innsikt i hvordan en skal jobbe smartere ved å utnytte dataintelligens i dagens PR- og kommunikasjonslandskap. Å ha Daniel som en del av juryen, er helt avgjørende for å kunne gi et målbart synspunkt på resultatene og innflytelsen til de nominerte i kategorien «Mastering Measurement».

Hva venter du på? Nominer!
Som du kanskje har forstått, vil de nominerte havne i trygge hender hos en jury bestående av noen av bransjens skarpeste hoder.

Så sørg for at du nominerer Myenwsdesk-kunder (det er ingen skam i å nominere deg selv), som har gjort en enestående jobb med PR-og kommunikasjonsarbeidet det foregående året.

Nominasjonen stenger 7. mars, så løp og nominer!

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no