Nordic PR Awards – vi anerkjenner kommunikasjonens sanne helter

Nordic PR Awards – vi anerkjenner kommunikasjonens sanne helter

Godt PR-arbeid handler ikke så mye om destinasjonen som om selve reisen. Å skape bevissthet tar tid, god innsats og mye lidenskap. Mynewsdesk har de siste ti årene gjort et poeng ut av å anerkjenne det harde arbeidet og menneskene bak resultatene med Nordic PR Awards.

I dagens fragmenterte PR-landskap ligger nøkkelen til bevissthet og rekkevidde i relevanse. Å forbli tro mot virksomhetens formål og mottagerne, er det som gjør deg relevant og hjelper deg med å bygge langtidsvarende forhold. Og det er nettopp det Mynewsdesk ønsker å fremheve under Nordic PR Awards – ved å belønne innsats og innflytelse, og se på den individuelle utviklingen til hver enkelt kunde.

De nominerte vurderes både av kunstig intelligens og data fra Mynewsdesks plattform, i tillegg til en jury med bransjeeksperter. Og for å reflektere behovene for endring i kommunikasjonsbransjen, er det lagt til følgende to kategorier i årets prisutdeling:

Mastering Measurement, som vurderer de nominerte basert på datainnsikt og håndfaste resultater, og Purposeful PR som belønner ærlig kommunikasjonsarbeid linket til sosiale problemer og bærekraft.

Mynewsdesks plattform hjelper virksomheter i alle former og størrelser med å markere seg ved å strømlinjeforme rutineoppgaver og gjøre det enklere å ta smarte avgjørelser ved hjelp av datadrevet innsikt. I dag bruker over 4.000 kunder plattformen for å distribuere nyheter, blogginnlegg og pressemeldinger. Og ved å gjøre det, har de bevist at kvalitativt innhold ikke bare bidrar til å skape bevissthet, men også hjelper med å nå langsiktige forretningsmål.

Nordic PR Awards ønsker å anerkjenne Mynewsdesks kunder i Norge, Sverige og Danmark, som fortjener oppmerksomhet for arbeidet de gjør. Fjorårets vinnere inkluderte virksomheter som Fjord Norge, Bergans of Norway og Tillväxtverket i kategoriene, Newsroom of the Year, Digital Storyteller og Most Successful Story.

Gjør deg klar for å fremheve PR- og kommunikasjonsbransjens sanne helter i Nordic PR Awards 2021!

Årets ekspertjury består av følgende medlemmer:

Hanna Brogren, Director of Communications for Region Stockholm. Tidligere CEO for Sveriges Kommunikatörer.

Alexander Falck Winther, Press Officer på Nybolig, som er en del av Nykredit. I fjorårets PR Awards var Nybolig nominert i kategorien Shooting Star.

Ingveig Tveranger har bakgrunn som journalist i NRK og som kommunikasjonsrådgiver. Hun har også erfaring fra å drive sitt eget selskap og lære andre om hvordan skape effektiv og kreativ kommunikasjon.

David Lilja, Head of PR and Communication på Kia Sweden, med lang erfaring og bred forståelse av målgruppetilpasning, strategier og kreative budskap.

Daniel Jonsson er Chief Analytics & Strategy Officer på Mynewsdesk og vil bidra med sin ekspertkunnskap spesifikt i den nye priskategorien Mastering Measurement.

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewdsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Med vår brukervennlige PR-plattform forenkler vi publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no.

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no