Kunskapsbanken -  arbetsplatsenifokus.se
Kunskapsbanken - arbetsplatsenifokus.se

arbetsplatsenifokus.se - 6,53 minuter

Nu har arbetsplatsenifokus.se varit lanserad 4 veckor och läsarna stannar i genomsnitt 6,53 minuter på sidan. arbetsplatsenifokus.se FANTASTISKT KUL!

"Vi är stolta över en otrolig respons, på så kort tid trots att vi fick ligga lågt första veckan pga att vi fick byta leverantör av sidan mitt i lanseringen och de barnsjukdomar som uppstodsäger Annicka Dickson ansvarig utgivare på arbetsplatsenifokus.se

Sveriges första opartiska plattform i arbetet mot framtidens arbetsplats - arbetsplatsenifokus.se startade upp i början av oktober med 73 leverantörer, forskare och experter som delar sin kunskap i arbetet mot framtidens arbetsplats. Du hittar allt ifrån vad man behöver tänka på i ledningsarbetet och i beteendeförändring mot nya arbetssätt till växtinredning, inredning och hälsa. Vi håller på att fylla på med fler leverantörer och forskare. Förra veckan Kjell Wallin från Fagerhult. Vi fyller på med nya denna veckan. Håll utkik.

Varför arbetsplatsenifokus.se?

Vi har ställt frågan till läsarna/besökarna och leverantörerna på sidan om varför de tror att vi har så hög läsarnärvaro?

"Väldigt bra koncept. Enkelt och lättöverskådligt med intressanta artiklar. Jag fastnade och fick upp ögonen för en rad olika företag som var nya för mig", säger Cecilia Sand/operativ digital kommunikatör (läsare/ besökare)

"När man ännu mer börjar jobba med sidan (alltså skapar konto, sparar information som är intressant för mig och mitt projekt osv) kommer man stanna ännu längre och upptäcka ännu fler leverantörer. Känns som en signal att denna samlade plats har saknats. :-), säger Anna Palmgren JSC (leverantör)

"Det är i förändring vi söker kunskap", säger Daniel Dandenell Lägersten, Klickbara rum (leverantör)

"Bra initiativ med denna kunskapsbank det finns mycket som är användbart här", säger Stefan Tengblad, forskare och Sveriges första HR professor (Forskare)

"Från första stund visste jag att sajten skulle lyfta. Att på ett och samma ställe kunna få all tänkbar information när man står för en förändringsresa är något som saknats. Grymt intiativ", säger Jeanette Brohäll, vVd Brohäll Marin AB (läsare/besökare)

Nästa vecka är kalendariet igång: Håll utkik. Där kommer du som läsare kunna hitta, spara samt anmäla dig till webinars, seminarium, event mm.

Hälsar arbetsplatsenifokus.se