Varför välja ett Auktoriserat Golvföretag?

Marianne Hedberg, miljöexpert på Byggföretagen (fd Sveriges Byggindustrier)​ och Madeleine Nobs, affärsutvecklare Hållbara affärer NCC Building, pratar hållbarhet, kvalitet och kompetens.

Taggar

Golvbranschen GBR är en rikstäckande paraplyorganisation för samtliga branschled och representerar nära 300 golventreprenörer och ett 40-tal leverantörer av golvmaterial och tillbehör. GBR arbetar bland annat med information, forskning samt teknisk och juridisk rådgivning. Kvalitets-, miljö- och arbetsmiljökonceptet Auktoriserat Golvföretag administreras av GBR, liksom GBR Kretsloppsmärkning och GBR Golvåtervinning.

Johan Aspelin

Presskontakt 08-702 30 90 Länk-text