"Jäkla Människa" populärast på Gilla Jobbet.

"Jäkla Människa" populärast på Gilla Jobbet.

4500 personer besökte mässan Gilla Jobbet i Stockholm 24-25 oktober och väldigt många av dessa ville se föreläsningsföreställningen "Jäkla Människa - om alla jobbiga människor på arbetet" av och med Mattias Lundberg och Jan Bylund.  Ja, så pass många att man började köa 45 minuter innan föreläsningens början för att få vara säkra på att få plats.

Karin från Nässjö var en av de första som ställde sig i kön:

-Ja, detta seminarium var det första jag prickade för i programmet, så jag vill vara säker på att få en plats, konstaterar hon

Jan Bylund var förvånad över att föreläsningen blev Gilla Jobbets allra populäraste seminarium:

-Ja, tittar man det enorma utbudet och vilken hög kvalitet på det andra seminarierna, så är jag förvånad, men främst smickrad. Jag hoppas att vi kan uppfylla förväntningarna, sa Jan Bylund

Av applådåskorna under och efter föreställningen och kommentarerna när åhörarna lämnade salen så verkar de både föreläsarna gjort det med råge:

-Det här var det bästa jag lyssnat på, på mycket länge. Framför allt att man får så tydliga redskap med sig, konstaterade Peter från Skövde.

-Jag måste hem och kolla om vi inte kan boka upp Jäkla Människa till oss. Det här behöver alla höra, sa Magnus från Stockholm.

____________________________________________

Jäkla Människa ges som offentlig föreställning härnäst i Halmstad 7 november arrangerat av Fortbildarna och i Stockholm den 11 december arrangerat av Content Talarbyrån