Future Echoes håller konferensen på Elite Hotel.

Showcasefestivalen Future Echoes kommer hålla sin konferensdel på Elite Grand Hotel Norrköping den 16 till 18 september.

”Vi är så glada att kunna jobba med Elite Grand Hotel Norrköping kring den här biten. De har hållit liknande event förut och det var väldigt uppskattat av besökarna så vi har fått flera önskningar att kunna var just där.” Säger Peter Åstedt på Future Echoes.

Elite Grand Hotel Norrköping kommer även vara det officiella delegathotellet och konferensen kommer hållas på våning ett på hotellet.

”För konferensdelen och för information kommer Elite Grand Hotel Norrköping vara Future Echoes nav under festivalveckan vilket vi ser fram emot avslutar Peter Åstedt.

Redan nu är biljetter till både festivalen och till konferensen släppta och finns på Future Echoes hemsida.

Om Future Echoes

Future Echoes är Sveriges nya showcasefestival som öppnar 2021, den 16 till 18 september i Norrköping, men kommer att arrangeras årligen i februari med start 2022. Festivalen kommer ha 100 artister från hela världen samt en internationell musikkonferens med internationella talare. Festivalen hålls på flera spelställen i centrala Norrköping. Ansökningar från snart 2000 artister från över 60 olika länder har redan kommit in och det är öppet att söka fram till juni. Under festivalen kommer priset Cashbox Lifetime Achivment delas ut. Festivalen har redan flera internationella samarbeten med artistutbyten, mycket genom samarbetet med UNESCO Creative Cities Network i Norrköping. Sedan i starten i juni 2020 har Future Echoes redan varit representerade på internationella showcasefestivaler både i paneler och med utbyten med svenska artister som gjort framträdanden utomlands virtuellt.

Biljetter:

Future Echoes

Artister

Talare

Konferans

Elite Grand Hotel Norrköping

peter@futureechoes.se

• live
  • norrköping
  • showcase
  • elite grand hotel norrköping
  • future echoes
  • showcase festival
  • discover sensation
  • united vision

Future Echoes är Sveriges nya showcasefestival som öppnar 2021, den 16 till 18 september i Norrköping, men kommer att arrangeras årligen i februari med start 2022. Festivalen kommer ha ca 100 artister från hela världen samt en internationell musikkonferens med internationella talare. Festivalen hålls på flera spelställen i centrala Norrköping. Future Echoes drivs av den ideella föreningen Discover Sensation och produceras i samarbete med Norrköpingsföretaget United Vision AB.