Ett härligt lantligt kök med bistrokänsla från Picky Living

Härliga kök från Picky Living i Pretopias bildbank!

Köket är ett av de viktigaste rummen i hemmet, bland annat eftersom det kan ha stor inverkan på matlagningen. Ett tråkigt och slitet kök med dåliga arbetsytor lockar inte direkt till storslagen matlagning. Även gånger då kvadratmetrarna är få i köket så är det möjligt att göra det både funktionellt och trivsamt, som exempelvis köket här på bilden.

Här syns ett härligt lantligt kök från Picky Living som tack vare kaklet och den rostfria bänken får lite av en bistrokänsla. Lucka P1 i en klassiskt, stram ramprofil i kulören 1500-N och knopp - Kula mässing.

I Pretopias bildbank hittar du fler bilder på bland annat detta och andra härliga kök, garderober och beslag från Picky Living. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!