Boutique hotelli Aurora Estate sijaitsee Ylläksellä. Kuva:Alexander Kuznetsov

Pienen hotellin selviytymistarina.

Pieni Boutique hotelli Lapissa on taistellut hengestään viimeisen 3 viikon aikana. Ensimmäiset isot ryhmät peruivat tulonsa 1.3, jonka jälkeen kaikki yritysasiakkaat peruivat matkansa. Oli selvää , ettei tästä selvitä ellei toimita heti.

Aurora Estate avaa ovensa entistä hienompana ja monipuolisempana kokonaisuutena heti kun se on mahdollista. Jos haluat auttaa ja olla ensimmäisten joukossa testaamassa uudistettua hotellia, voit käydä ostamassa lahjakortin suoraan hotellin nettisivuilta.

Kuva: Alexander Kuznetsov

Nettisivuilla on verkkokauppa, josta lahjakortin ostaminen on helppoa. Lahjakortin voi käyttää mihin vain Aurora Estaten palveluihin ja se on voimassa yhden vuoden. Aurora Estatessa on seitsemän uniikkia huonetta, 50 paikkainen fine dining ravintola, savusauna, jacuzzi sekä pieni tilausravintola/saunan tukikohta pirtti. Voit tilata myös yksityiskokin ja tarjoilijan mökillesi.

Luomukaritsaa, parsaa, mustikkakastiketta ja kurpitsaa. Kuva: Tommi Hynynen

Vaikka tämä aika on meille kaikille vaikea, erityisesti pienyrittäjille, on silti erittäin tärkeää löytää iloa arjesta. Yrittäjät Heidi ja Sirly ottivat Visit Laplandin Instagram tilin haltuun viime maanantaina ja esittelivät Lappia ja Aurora Estatea. Päivä aloitettiin savusaunan lämmityksellä, kattoon ripustettiin poron ulkofilettä savustumaan. Naiset hiihtivät pilkkimään Ylläsjärvelle, pitivät livekokkikoulun, saunoivat savusaunassa ja uivat avannossa.

Yrittäjät Sirly Schinmann ja Heidi Seikkula. Kuva: Marko Vasara

Toinen yrittäjistä järjestää ilmaisen kokkikoulun kerran viikossa, voit seurata ohjeistusta hänen Instagramistaan sirly.schinmann

Seuraava kokkikoulu järjestetään sunnuntainta 5.4 klo 17:00, reseptinä parsarisotto.