MBN besøkssystem fra Procon Digital kan du nå få på alle bedriftens MBN-løsninger fra Telenor

Full integrasjon mellom Telenor MBN og Procon-løsninger

Telenor Bedrift har valgt Procon Digital som sin partner for digitalt besøksmottak for Telenor Mobilt Bedriftsnett (MBN).

NYHET - Telenor MBN integrert med Procon-løsninger

MBN Besøkssystem fra Procon Digital er en skybasert heldigital besøksløsning, og fungerer både med og uten at du har Mobilt Bedriftsnett. En av fordelene med å integrere med Mobil Bedriftsnett er at ansatteliste blir automatisk oppdatert på den digitale besøksløsningen.

Kontaktene og kataloginformasjonen i Besøkssystemet og Mobilt Bedriftsnett synkroniseres og du slipper å sitte med oversikt over ansatte i Excel-ark eller liknende. Alle GDPR-krav til personopplysninger er ivaretatt i forhold til både ansatte og besøkende.

MBN Besøkssystem fås som mobil løsning, men også som skreddersøm tilpasset den enkelte kunde med digitale besøkskiosker fra Procon Digital.

-> Les mer om MBN Besøkssystem på Telenors sider

Fullintegrert med Procon-løsningene KommuneVert, BankVert, HelseVert og Procon Visit

Løsningen vil være aktuell for alle virksomheter med bedriftsavtale med Telenor MBN, og kan integreres også i eksisterende Procon-løsninger.

Besøkssystemet synkroniseres med Mobile Bedriftsnett, gir automatisk oppdatert oversikt over ansatte og kan integreres i eksisterende Procon-løsninger som KommuneVert®, BankVert®, HelseVert og Procon Visit Besøkssystem®. Løsningen har et enkelt oppsett med automatisk synkronisering mot Azure AD og Telenor MBN, og med dropin-muligheter synkronisert mot fraværstatus i Telenor MBN.

Alle Procons digitale Verter har Procon Visit Besøkssystem® som en integrert del, og det er enkelt å ta i bruk integrasjonen mot Telenor MBN dersom virksomheten ønsker dette.

Avtalen mellom Telenor Bedrift og Procon Digital gir mange interessante muligheter for selskapenes kundeløsninger.