Teknologien møter naturen. Turistene i Ulvik i Sogn finner enkelt frem til de ulike tilbud og opplevelser som er i området. Ved få tastetrykk får turistene en løpende oppdatert informasjon.

Digitale løsninger som brobygger i turistsektoren

Procon Digital AS, en ledende leverandør av praktiske digitaliseringsløsninger for ulike bransjer, har lansert flere nye innovative selvbetjeningsløsninger det siste året, og som også er spesielt designet for turistsektoren. Disse løsningene kombinerer digital informasjon og interaktive grensesnitt for å forbedre brukeropplevelsen og tilgjengeligheten.

Turistsektoren liker å adoptere ny teknologi, og med Procon Digital AS sine nye digitale løsninger kan turistbedrifter nå tilby sine kunder en sømløs og interaktiv opplevelse. Fra informasjonskiosker til digital skilting, disse løsningene er designet for å forenkle informasjonsformidling, øke brukerengasjement og forbedre kundeservice.

På Norefjell kan man nå enkelt finne frem til lokale muligheter for turister, hyttefolket, tilreisende og innbyggerne.

Skreddersydde turistløsninger

Vi er stolte av å kunne tilby disse innovative digitale løsningene til turistsektoren, sier adm.dir. Tor-Arne Lie Jensen hos Procon Digital AS. Vårt mål er å hjelpe turistdestinasjonene med å forbedre sine kundeopplevelser ved å gjøre informasjon lett tilgjengelig og transaksjoner enkle og effektive. Våre løsninger er pålitelige, sikre og kan skreddersys for å møte spesifikke kundebehov.

Ved Store Sten i Rendalen guides turister, tilreisende og innbyggere til lokale opplevelser

Procon-løsninger i mange bransjer

Procon Digitals ulike digitale selvbetjeningsløsninger brukes i en rekke bransjer, inkludert bl.a. mer enn hver tredje norske kommune, over 300 bankkontorer i Norge, detaljhandel, helseinstitusjoner, museer og næringslivet. Med sin økte satsning på turistsektoren, håper selskapet å hjelpe flere turistdestinasjoner med å utnytte fordelene ved digitalisering.

I Ronneby i Sverige tilbyr kommune en solid informasjon fra kommunen til innbyggerne og turistene

For mer informasjon om Procon Digital AS og selskapets digitale selvbetjeningsløsninger, vennligst besøk www.procondigital.no.