Oppdal kommune er best på drift, i følge Norsk Kommunebarometer. Alle besøkende tas i mot av Procon Digital KommuneVert

Procon Digital revolusjonerer selvbetjeningsløsninger med praktiske digitale løsninger

Procon Digital AS, et ledende softwareselskap og teknologibedrift, setter nye standarder for selvbetjeningsløsninger ved hjelp av praktiske digitale løsninger. Procon Digital jobber målrettet for å skape en optimalisert opplevelse for brukerne gjennom sine teknologiske løsninger, noe som potensielt kan forvandle måten informasjon formidles og markedsføres på.

Procon Digital AS har utviklet en rekke innovative selvbetjeningsløsninger tilpasset spesifikke formål for mange forskjellige bransjer. Selskapets robuste digitale skilting og teknologiske verktøy har gjort det mulig å formidle engasjerende innhold til brukerne. Ved å benytte seg av disse løsningene, opplever offentlig sektor, banker, bedrifter, kulturelle institusjoner, detaljhandelsmiljøer og helseanlegg bedre kommunikasjon, tilgjengelighet og brukeropplevelse.

Unike selvbetjeningsløsninger

Procon Digital AS tilbyr en bred rekke tjenester, inkludert utvikling av selvbetjeningsløsninger, interaktive skjermer, digital skilting og skybaserte innholdsstyringssystemer. Selskapet har som mål å skape engasjerende løsninger som plasseres der folk ferdes mest.

-Vår misjon er å transformere offentlige rom gjennom våre unike digitale løsninger. Ved å plassere disse løsningene i høytrafikkområder, sikrer vi at informasjonen når ut til så mange brukere som mulig gjennom engasjerende og dynamiske formater, sier adm.dir. Tor-Arne Lie Jensen hos Procon Digital AS.

-Gjennom vår ekspertise innen digital skilting og nyskapende teknologi, kan vi forandre måten folk engasjerer seg med informasjon på, fortsetter Jensen.

Med det raskt skiftende teknologiske landskapet, er nyskapende og kundesentriske løsninger nøkkelen til suksess. Procon Digital AS, med sin verdifulle kompetanse innen teknologi og digitalisering, fortsetter å utfordre status quo med sine praktiske digitale løsninger.

Store penger å spare i offentlig sektor

Procon Digital har utviklet løsninger sammen med norske og svenske kommuner siden 1999, og gjennom produkt- og løsningsfamilien Procon DigitalKommune er det store penger å spare i kommuneøkonomien.

-Kommunenes egne beregninger viser at våre digitale KommuneVerter alene kan gi en kommune en årlig innsparing på over 1 million kroner, forteller Jensen.

Mer enn hver 3. kommune har i dag avtale med Procon Digital, og man finner også selskapets løsninger bl.a. i mange banker, helseinstitusjoner, i industrien og i næringslivet over hele landet.