Vi förmedlar välmående, live online!

Allt fler inspiratörer, personliga tränare och hälsocoacher väljer att ansluta sig till Kvix. Vi har satsat stenhårt på att bli Sveriges bästa streamingplattform för hälsa och välmående, vilket vi anser oss vara idag. På bara ett år har vi gått från att vara beta-produkt med en handfull inspiratörer, till en fullt utvecklad streamingplattform med över 30.000 medlemmar, där inspiratörer, instruktörer och föreläsare från hela Sverige kan dela med sig av sin kunskap och inspirera till en mer hälsosam livsstil.

Våra medlemmar tar del av såväl träningsupplägg, gruppträningspass live, föreläsningar, personlig rådgivning, bloggar och artiklar. Förbättra ditt fysiska och mentala välmående och ha kul på vägen!

Vi kontaktas ständigt av personer som vill sända genom vår plattform. Det ansluter instruktörer och föreläsare varje vecka, för att ge dig som medlem ett så brett och tilltalande utbud som möjligt.

- Vi har superduktiga och nöjda streamers som genom en liten kameralins bjuder in oss till sina hem. Det känns verkligen genuint, säger Johan Thomasson, grundare av Kvix.

Genom att använda Kvix som sin streamingplattform får instruktörer och föreläsare möjlighet att utöva sin passion från sitt eget hem, eller för den delen vart de än önskar i världen. Det är tjusningen med det digitala! Vi är inte begränsade av geografi - eller ens tid.

- Det är ett härligt format, med användarvänlig teknik och enkelt att ta del av deltagarnas kommentarer i chatten, säger en av Sveriges mest eftertraktade föreläsare Anna Tebelius Bodin, som är en av alla inspiratörer som streamar föreläsningar genom Kvix.

Vi vill skapa en gemenskap hos både streamers och medlemmar, där vi tillsammans kan nå våra mål och få ett längre och hälsosammare liv.

- Jag tycker att det är inspirerande att föreläsa på Kvix. Speciellt energin som blir i en livesändning. Tekniken är enkel och jag måste säga att kontakten med personalen på Kvix är superbra! Det känns alltid som att Kvix har tid när jag har frågor och funderingar, säger Micke Gunnarsson, som också han streamar föreläsningar hos oss.

Vill du också dela med dig av din kunskap och bli en del av Team Kvix? Kontakta oss redan idag!