Sous-Chef gjutjärnsgrytan från COMBEKK är tillverkad av 100% återvunnet järn

Nu välkomnar vi COMBEKK till Pretopia!

COMBEKK är ett varumärke som erbjuder hållbara köksredskap designade i Holland. Dessa köksredskap skapas med stor passion för matlagning och omsorg om vår planet. Det som får COMBEKK’s köksredskap att sticka ut i mängden är inte enbart deras höga kvalitet och djärva design, köksredskapen tillverkas nämligen av återvunna material. I sortimentet finns produkter tillverkade av återvunnen aluminium, återvunnet rostfritt stål, återvunnet gjutjärn (fabriksavfall) och återvunnet papper.

Här syns en av COMBEKK’s Sous-Chef gjutjärnsgrytor, tillverkad av 100% återvunnet järn med en slitstark emaljerad insida. Perfekt för långkok, bräsering, rostning och mycket mer. Grytan finns förutom i färgen orange även i rött och svart.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från COMBEKK samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!