​Onlineutbildning på engelska! Food Safety and HACCP - The Basics

Pressmeddelande   •   Nov 07, 2019 17:11 CET

Vi kan nu erbjuda en unik onlineutbildning på engelska, Food Safety and HACCP - The Basics. Den kan ges till alla anställda som arbetar i ett livsmedelsföretag. Utbildningen ger grundläggande kunskaper om livsmedelssäkerhet, grundförutsättningar och HACCP. Med rätt kunskap och rätt beteenden skyddas konsumenter och varumärken.

Använd vanlig webbläsare på datorn, läsplattan eller mobilen.

Utbildningen behandlar:
- Varför arbeta med livsmedelssäkerhet?
- Livsmedelssäkerhetsfaror
- Grundförutsättningar för livsmedelssäkerhet
- Hygienzoner
- Personlig hygien
- Rengöring
- Temperaturer
- Underhåll
- Märkning
- Riskbedömning och styrning av livsmedelssäkerhetsfaror - HACCP
- Kultur för livsmedelssäkerhet
- Kunskapstest

Genom ett varierat upplägg får deltagaren ökade kunskaper. Den som fullföljer utbildningen och får godkänt på alla frågor får ett intyg. Utbildningen tar 1-2 timmar att genomföra.

Du använder en vanlig webbläsare på datorn, läsplattan eller mobilen. I din egen takt, när och var du vill.

Bergström & Hellqvist AB utvecklar och breddar ständigt utbudet av onlineutbildningar för livsmedelsbranschen, som ett utmärkt komplement till fysiska utbildningar.

Vi tar hand om livsmedelsbranschen.

Bergström & Hellqvist är branschledande på utbildningar och konsulttjänster inom kvalitet och livsmedelssäkerhet.

Kommentarer (0)

Kommentera