Stor interesse rundt ComAround Zero™ blant bedrifter og organisasjoner

11 måneder av året har gått, og vi kan konstatere at den nye nettbaserte selvbetjeningstjenesten, ComAround Zero™, har blitt svært godt mottatt både i Sverige og Norge. I takt med at tjenesten har blitt mer moden har flere bedrifter og organisasjoner innsett fordelene og valgt å gå over til ComAround Zero™.

Så langt har 110 bedrifter og organisasjoner i Sverige og Norge valgt å migrere til ComAround Zero™, noe som i gjennomsnitt er drøyt to nye i uken. Noen av disse er ABB, Nynas, Boliden, Folkuniversitetet, Malmö by, Boliden, Mälardalens högskola, Felleskjøpet Agri og Selvaag Gruppen.

-  Det er i oktober og november at flest kunder har gått over til Zero. Per Strand, en av grunnleggerne og viseadm. dir. i ComAround, tror at det vil fortsette å øke enda et halvår.

Drøyt 30 kommuner har så langt lansert ComAround Zero™ for sine brukere. Blant disse finner vi Uppsala, Botkyrka, Halmstad, Ystad, Danderyd og Hedemora kommune i Sverige samt Ås kommune og Oppland fylkeskommune i Norge.

-  Flere større internasjonale selskaper har også valgt å skrive flerårige avtaler med oss i løpet av året, sier Per Strand. De har valgt å yte support for sine ansatte over hele verden i over 100 land med opptil 50 000 ansatte. Det føles som et bra verktøy ved at konseptet og tjenesten tilfredsstiller svært profesjonelle behov, sier Per Strand.

Utviklingen av ComAround Zero™ skjer raskt, og det kommer hele tiden til nye funksjoner og forbedringer. I løpet av året har vi, i tillegg til høy ytelse med hurtighet og høy tilgjengelighet, fokusert på mobile grensesnitt, raske søkebaner og individuell tilpasning. Det fylles dessuten på med guider for flere programmer og digitale enheter. De neste ukene vil vi også lansere en rekke spennende produktnyheter.

-  I neste uke ser vi frem til å videreutvikle Zero, og vi satser generelt på å skape en wow-effekt og hele tiden overgå kundenes forventninger, sier Per Strand. Nå når grunnfunksjonaliteten og stabiliteten er på plass, er det kjempemorsomt å se at dette blir til virkelighet.

Les gjerne mer om ComAround Zero™.

• Data, telekom, IT

• zero level support