Dundersuccé och nytt rekord i antal deltagare när Fordonsjuristen höll kurs

Under måndagskvällen höll Bo Ericsson och Ulf Stefansson hos Fordonsjuristen kurs i Verkstadens reparationsvillkor och drygt 60 personer deltog från medlemsföretagen.

- Under de 20 år som jag har hållit juridikutbildningar eller utbildning i Verkstadens reparationsvillkor har jag aldrig varit med om ett så stort intresse, säger Bo Ericsson.

- Det här bådar gott för våra medlemmar eftersom vikten av att känna till och efterfölja Verkstadens reparationsvillkor är en förutsättning för att få nöjda kunder, säger Ulf Stefansson, som är jurist hos Fordonsjuristen.

Verkstadskunden förväntar sig att träffa en professionell medarbetare och för verkstaden underlättar det att vara medlem hos Fordonsjuristen. Våra medlemmar ska ha det bäst, säger en nöjd Ulf Stefansson på Fordonsjuristen.