Leventa nominerad till Årets Pressrum 2012

Leventa är nominerad till Årets Pressrum 2012 i klassen " Årets Nykomling".  Bland hundratals företag och organisationer har fem valts ut inom åtta kategorier.

Mynewsdesk är den smartare plattformen för pr och digitalt engagemang. Plattformen står på fyra viktiga ben - Publish, Explore, Network och Analyze - som gör det lätt att publicera ditt pr-material i ett sökmotoroptimerat newsroom, ta del av konversationer online och identifiera de nyckelpersoner som kan skapa engagemang runt ditt varumärke. Du kan också skapa rapporter per dag, vecka eller månad för att analysera ditt pr-arbete.

Nu börjar så arbetet för Mynewsdesks jury med att gå igenom alla de nominerade företagen och organisationerna för att sedan utse en vinnare inom varje kategori. Juryarbetet kommer att ta ytterliggare några veckor och vinnarna presenteras den 11:e december på plats hos Mynewsdesk.

- Det känns verkligen så hedrande och tacksamt att få möjligheten att bli utvald. Vi har jobbat stenhårt för att använda Mynewsdesk´s plattform för att marknadsföra hur vi jobbar och vad vi vill uppnå, säger både Andreas Sander, Commzone och Kinga Lundblad, Vd för Leventa. Både jag och Andreas har lanserat allt som finns i pressrummet med stor glädje och engagemang och 11 december vet vi om det räcker hela vägen till en vinst, tillägger Kinga med ett leende.
- Oavsett hur det går känns det som om vi är vinnare. Mynewsdesk är ett mycket lätt och smidigt verktyg att arbeta med och vi känner en stor glädje varje gång vi lägger ut material i vårt pressrum, säger Andreas. Nog för att vi är duktiga kommunikatörer men utan ett riktigt bra hjälpmedel är det svårt att nå ut med sitt budskap.