Og finalisterne til dette års Nordic PR Awards er…

Og finalisterne til dette års Nordic PR Awards er…

Mange nomineringer er blevet sendt ind, men nu er det endelig blevet tid til at offentliggøre finalisterne til dette års Nordic PR Awards!

Nordic PR Awards er en årlig konkurrence og vores måde at give opmærksomhed til alle de særligt gode PR- og kommunikationsindsatser blandt vores kunder i det foregående år. Det har, for at sige det mildt, været en meget svær opgave at udvælge dette års helte blandt alle de fantastiske virksomheder, der er blevet nomineret.

Her er finalisterne i vores fem kategorier: Newsroom of the year, Mastering Measurement, Purposeful PR, Most Impactful Crisis Communication og Best Innovative Communication.

Newsroom of the year

Finalisterne i denne kategori har udvist store færdigheder i, hvordan man virkelig maksimerer brugen af sit presserum. De har konsekvent udgivet velskrevne tekster, skabt indhold i forskellige formater og vist en god brug af værdiskabende funktioner til deres publikationer.

Sverige:

Norge:

Danmark:

Mastering Measurement

Vinderen af denne pris har demonstreret håndgribelige og målbare resultater af deres PR- og kommunikationsindsats. Fra forbedrede SEO-placeringer til øget dækning i medierne eller stor rækkevidde inden for deres felt. Dette er en virksomhed eller organisation, som har tal, der viser, at de gør et godt stykke arbejde med deres PR.

Purposeful PR

De nominerede virksomheder i denne kategori har gjort et stort stykke arbejde med at formidle deres samfundsengagement og bæredygtighedsindsats gennem deres PR- og kommunikationsinitiativer.

Most Impactful Crisis Management

Denne pris gives til en organisation, der effektivt har håndteret en krise og mindsket dens indvirkning på deres brand. Ved at reagere hurtigt og beslutsomt på krisen, implementere en krisekommunikationsplan og kommunikere åbent med interessenter har de fået kontrol over situationen og forhindret større skade.

Best Innovative Communication

Prisen for den bedste innovative kommunikation gives til en organisation, der har udvist et højt niveau af kreativitet, og prisen sætter fokus på vigtigheden af effektivt at formidle budskaber til en vigtig målgruppe. Denne pris hylder innovativ tænkning, originale kommunikative tilgange og brug af kommunikation til at fange målgruppens interesse.

Det var finalisterne i vores fem kategorier. Og i år uddeler vi herudover prisen “Newsroom of The Century'', da vi fejrer 20 års jubilæum. En organisation vil blive valgt direkte af juryen for deres enestående arbejde med deres presserum gennem årene. Vinderen vil blive annonceret ved Nordic PR Awards gallafest sammen med de andre vindere.

Så nu er der kun tilbage at vente på den store dag. Sæt kryds i kalenderen d. 26. oktober, når vi vil annoncere vinderne til dette års Nordic PR Awards i årets galla.

Om Mynewsdesk: En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Når du benytter vores brugervenlige platform, gør vi det lettere for dig at publicere, distribuere og måle på dine PR- og kommunikationsindsatser.

Læs mere på www.mynewsdesk.com/dk

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk