Imagine thats nyhetsbrev

Vi på Imagine that AB skickar ut vårt nyhetsbrev två gånger i månaden. Nyhetsbrevet innehåller tips om hur du kan förbättra ditt användande av mentala föreställningar, nyheter om vad som händer med Imagine that samt information om nya föreläsningar etc. Vi har även  ett nytt spännande inslag då vi en gång i månaden ställer en intressant fråga till en HR expert, VD eller elitidrottare.

Vi har precis skickat ut det första nyhetsbrevet för året, börja prenumerera på det på en gång så att du får ta del av nästa nyhetsbrev: http://admin.getanewsletter.com/subscription/0KaNOPCMUedtpDkuL5x2ZuvdL0aB13Ms/add/

Berätta gärna för dina vänner och kollegor om nyhetsbrevet! Hör av dig till oss om du har feedback eller önskemål kring det: fredrik@imaginethat.se

Ha en riktigt bra dag!

Annat spännande:

Beställ vår bok Träna tanken - en bok om mentala föreställningar i idrotten och lär dig mer om mentala föreställningar. Boken handlar om mentala föreställningar, visualisering och om hur den tekniken används, hur man kan förbättra förmågan och använda den så bra som möjligt.

Om du vill lära dig mer om mental träning rekommenderar vi blogginlägget "Mental träning i idrotten: Fem tips". I den delar vi med oss av tips på hur man kan förbättra sin mentala träning. Vi tar upp saker som: Tålamod, regelbundenhet, vikten av att göra det så tydligt och konkret som möjligt, att få in den mentala träningen på träningar och tävlingar samt att det är bättre att göra någonting snarare än att undvika det eller skjuta upp det.

Beställ vår guide: Träna tanken inom näringslivet - En guide i att skapa individanpassade föreställningsövningar.

Lär dig skriva effektiva mentala föreställningsövningar.

Har du frågor så kontakta oss på Imagine that

Ha en fantastisk dag!